poniedziałek, 16 grudnia 2013

Tekturowe LO

W weekend szalałam ze Scrapującymi Polkami na Portal Party :) fajna odskocznia, od przygotowań świątecznych :) Wyszalałam się za wszystkie czasy :) hihi
Powstało kilka prac, chociaż jakoś zdjęć robiona w taką pogodę pozostawia wiele do życzenia ... a dzisiaj wcale nie jest lepiej ... szkoda, bo myślałam, że uda mi się je poprawić ;)



W pracy wykorzystałam Printables z „Messy Head” znalezione u Olgi :)

Ze sklepu Stempel&Kartoon wykorzystałam maskę okulistyczną, stempel w kropeczki oraz w plusiki :)

http://stempellikartoon.blogspot.com/2013/11/zainspiruj-nas-edycja-1.html

4 komentarze:

  1. Te przeszycia są genialne..na takim kartonie robią świetne wrażenie. Proste i PIĘKNE

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ fantastyczne! Te przeszycia, stemplowania... dla mnie bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. sama nigdy jeszcze LO nie robiłam , ale twoja praca bardzo mi się podoba. zwłaszcza te przeszycia !

    OdpowiedzUsuń