sobota, 1 czerwca 2013

Kartka z rozdarciami

Maleńką próbę rozdarcia papieru miałam już na jednej kartce, ale było mi mało :) do dalszych eksperymentów zainspirowały mnie śliczne kartki Kobens.
Powstała kolejna karteczka z rozdarciami, warstwami, koronką i tiulem w rozdarciu i kwiatkami :)
Kwiatki oczywiście ręcznie robione :)
 


Kartkę zgłaszam na wyzwanie Craftowego ogródka, gdzie podjęłam wyzwanie kolorystyczne chociaż łatwo nie było :), kolorów sporo ...
Mam nadzieję, że wszystkie kolory są widoczne :)
Tak wyglądała paleta kolorów
 
 
Kwiatków jest akurat 9, więc kwalifikuje się też do wyzwania Świata pasji - bukiet kwiatów

12 komentarzy:

  1. Cudna kartka, a kwiatki to chyba wyczarowałaś...

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna! To rozdarcie... urzekające... Dziękuję za udział w wyzwaniu Craftowego Ogródka!

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładna, ale wygląda mi na list kartki kobens...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rzeczywiście inspiracją były kartki Kobens :)

      Usuń
    2. To wypadałoby o tym wspomnieć, a jesli lift nie był robiony w ramach wyzwania litrowego, dobrze by było poprosić najpierw o zgodę
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. w poście o tym jest a ja dziękuję za informacje

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawet odtworzenie czegoś jest niezmiernie trudne, mi się bardzo podoba. Urzekły mnie przede wszystkim te kwiaty ręcznie robione. Piękne!

    OdpowiedzUsuń